muis

muis

dinsdag 11 juni 2019

Zoeperman




In het thema vaderdag werkten we rond het prentenboek 'ZOEPERMAN' want.... 
een superman zonder cape noem je papa !




  
Nadat juf het verhaal vertelde mochten we dit naspelen in de Zoeperhoek. Daar doen we ook de was. Eerst maken we een wasmachine.

 

Daarna genieten we nog even van het mooie weer.

    

De mama van zoeperman wast zijn kleren, wij mogen dit ook doen, maar let wel op ! dit doen we op de juiste volgorde !




 

   


Schrijfdans ronde vorm OO of liggende 8

                   

 



Ik kan vliegen
ik kan springen
ik kan duizend andere dingen
spierbal hier, spierbal daar
mouwen omhoog en trainen maar
Heb ik het nog niet verteld....
IK BEN EEN ECHTE SUPERHELD !



   

Zoeperman houdt van spaghetti

               


Welkom in de muizenklas Amira

 

Batuhan bracht ook nog een bezoekje en afscheid nemen. Hij had een lekkere verrassing mee . Dank je wel voor al je hulp in onze muizenklas !

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten